Garantie op de binnentuin tafels en/of sfeerbomen

Vers van de kweker

Al onze planten komen direct uit de kas van de kweker. Hoe wij dit weten? We selecteren ze allemaal zelf! Wij vinden het belangrijk maar ook heel fijn om samen te werken met leveranciers die onze missie begrijpen. Die ons kennen en wij hun. Zo kunnen we jou garanderen dat alle items die we op de website plaatsen van hoogwaardige kwaliteit zijn. Mooie gedachte, nog leuker om te doen!

Plant garantie

Mocht je plant toch ziek worden, wordt hij minder mooi of niet meer in het land der levenden? Dan is de kans groot dat hij niet op de juiste plek staat. Of er gaat misschien iets mis met de hoeveelheid water. Neem gerust contact met ons op als je je ergens zorgen over maakt. In veel gevallen kunnen wij je adviseren zodat je daarna weer kunt genieten van je plant. Indien alle goede zorgen niet helpen en de plant overlijdt toch, dan krijg je van ons een passende korting op de volgende plant. Soms is het verstandig om voor een andere plant te kiezen, welke beter aansluit op jouw situatie. Mocht je voor aanschaf twijfelen, neem dan zeker even contact met ons op. Wij helpen erg graag. Gezien de bedervelijke aard van planten is deze uitgesloten van het wettelijk recht op herroeping. Echter vinden wij het enorm belangrijk om met elkaar een passende oplossing te vinden en vragen je om contact met ons op te nemen in geval van zorgen.

Garantie op overige woonaccessoires

Op onze overige producten geldt de wettelijke garantie. Binnen een termijn van 14 dagen mag en kan je zonder opgave van redenen de overeenkomst herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde - die niet de vervoerder is - ons product fysiek in handen hebt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, vragen wij je, ons via e-mail op de hoogte te stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van de volgende gegevens:
info@sfeermakersinhuis.nl

Niet op voorraad

Wij willen alle items in huis hebben voordat we deze online plaatsen. Toch kan het soms voorkomen dat een artikel niet meer voorradig is en wij dit nog niet hebben verwerkt op de website. Wij nemen uiteraard direct contact met je op en vragen wat hierin jouw wensen zijn. Levering op een later moment, geld terug of een alternatief. Gewoon omdat we het prettig vinden om zo met elkaar om te gaan.

(Nacht)vorst

Sommige van onze groene sfeermakers kunnen bijzonder slecht tegen (nacht)vorst. Om ook dan de kwaliteit te waarborgen zullen wij de levering uitstellen tot het moment de bezorging dit zonder risico toelaat. Uiteraard allemaal in netjes overleg.


Annuleren

Indien je een bestelling hebt geplaatst is deze te annuleren totdat het product verzonden is. Stuur ons een e-mai op info@sfeermakersinhuis.nl of whatsapp op 06-15106934 met het factuurnummer van jouw order en wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op. Wanneer het product nog niet is verzonden krijg je het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort. 

Klachtenprocedure

Sfeermakers in huis doet er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht je toch niet blij zijn met onze producten of diensten, dan horen wij dat graag. Je kan ons bellen, e-mailen of whatsappen en wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Samen kijken we hoe we de lucht weer kunnen klaren. En allemaal met een goed gevoel de dag vervolgen.

Met alle goede bedoelingen en toch niet tevreden? Dan kan je bij een onafhankelijke partij een klacht indienen. Dit is mogelijk bij de geschillencommissie van het thuiswinkelwaarborg. Je kan deze benaderen via de website van de geschillencommissie. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

© 2018 - 2020 Sfeervol Circulair | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel