Retourneren
We kunnen het ons bijna niet voorstellen maar stel dat er toch geen match is, dan kan je je bestelling retourneren, dat kan zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangt van je bestelling. Binnen dit termijn stel je ons op de hoogte per e-mail en onder vermelding van het order/factuurnummer dat je van ons ontvangen hebt.
Wanneer wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, ontvang je van ons een e-mail met bevestiging en storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer waarmee de betaling is verricht. Uiteraard verwachten wij dat het product ongebruikt en onbeschadigd is. En zoveel als mogelijk in de originele verpakking verzonden wordt. De kosten voor de retourzending is voor rekening van de klant. Je mag het product ook bij ons afgeven. Onze gegevens staan onderaan deze pagina.
Retourneren bij schade
Wij besteden ontzettend veel zorg aan onze sfeermakers en aan de verzending hiervan. Alle artikelen worden voor vertrek gefotografeerd voordat deze met de vervoerder mee gaat. De vervoerder kijkt graag samen met jou naar je bestelling bij aflevering, is er iets beschadigd, stuur ons dan een bericht per e-mail of WhatsApp met een mooie foto van het ‘mankement’. Is de doos of verpakking beschadigd? Ook hier ontvangen we graag bericht van.
Meld de schade in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling en geef hierbij aan dat het om een beschadigde bestelling gaat. Samen met een foto van de schade zodat wij een goed beeld krijgen van de beschadiging en de afwikkeling daarvan.
Wij nemen vervolgens binnen 24 uur contact met je op en doen dit bij voorkeur telefonisch. Zo kunnen we de procedure bespreken en deze bevestigen deze per mail. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een nieuw artikel ontvangt of wij vergoeden het aankoopbedrag van de bestelling en de eventuele gemaakte bezorgkosten, afhankelijk van de situatie en de voorraad. En uiteraard in overleg.
Maatwerk
Het voordeel van maatwerk is dat wij iets maken dat precies naar jouw wens is. We nemen je mee in dit proces en ontvangt regelmatig een update. We nemen maatwerk producten dan ook niet retour. Maar geen zorgen, dit gaat niet nodig zijn.
Klachten, klagen en mopperen
We gaan voor NUL! Maar mochten deze toch ontstaan, dan gaan we dit oplossen. Sfeermakers in huis doet er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht je toch niet blij zijn met onze producten of diensten, dan horen wij dat graag. Je kan ons bellen, e-mailen of whatsappen en wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Samen kijken we hoe we de lucht weer kunnen klaren. En allemaal met een goed gevoel de dag vervolgen.
Met alle goede bedoelingen en toch niet tevreden? Dan kan je bij een onafhankelijke partij een klacht indienen. Dit is mogelijk bij de geschillencommissie van het thuiswinkelwaarborg. Je kan deze benaderen via de website van de geschillencommissie. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Voor alles wat je met ons wilt delen en melden, een teleurstelling, retouren, lof en vreugde kun je contact met ons opnemen via onderstaande gegevens:
Sfeermakers in huis
E-mail: info@sfeermakersinhuis.nl
Bellen/WhatsAppen: 06-15106934